Παρασκευή, Ιουνίου 19, 2020

Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΚΟΥΝΟΥΠΙΩΝ


Όταν καταφέρνω να σκοτώσω κάποιο κουνούπι, με εύστοχη και απαράμιλλη κίνηση της αριστερής παλάμης μου, περιμένοντας υπομονετικά την προσχεδιασμένη ανάπαυσή του στους τοίχους του σπιτιού μου, όπου στρατοπεδεύει σχεδιάζοντας την επόμενη επιδρομή εναντίον μου, το αφήνω εκεί, δίχως να το απομακρύνω. Όχι από αλαζονεία και έπαρση για τον θρίαμβό μου ή ως αποτύπωμα υπερηφάνειας για το κατόρθωμά μου, ούτε σαν απόδειξη ότι μπορώ κι εγώ να καταφέρω κάτι, αν ενεργοποιήσω τις αντικουνουπικές μου δεξιότητες, χρησιμοποιώντας ακόμη και βία, για να υπερασπιστώ τον ιδιωτικό μου χώρο από τους ανεπιθύμητους, αιμοδιψείς επισκέπτες. Είναι ένας αποτρεπτικός εκφοβισμός στους ενοχλητικούς εισβολείς, ο οποίος μπορεί να φαίνεται  μακάβριος, αλλά καθοριστικός, σύμφωνα με τις προβλέψεις μου, για την έκβαση της μάχης της επόμενης νύχτας.
Ελπίζω ότι αυτή τακτική θα φέρει αποτέλεσμα, βλέποντας τους εντομοβριθείς κατάστικτους τοίχους, ενώ σκέφτομαι τον επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής μου, για την ολοκληρωτική συντριβή τους, αν κι αυτή η προσπάθειά αποτύχει. 

Διορθωμένο Παρασκευή πρωί




"The Mosquito Netting" 1835
Utagawa Kunisada

Δεν υπάρχουν σχόλια: