Ευχαριστώ πολύ. Το άκουσα όλο. Παρατήρησα την αυστηρή συνέπεια στην εξωτερική ματιά, σαν να βλέπεις μια ταινία χωρίς καν τις αντιδράσεις του θεατή, αλλά πρόσεξα και κατι άλλο: για να πεις κάτι ουσιαστικό σε μια τέτοια αφήγηση, τελικά δεν αποφέυγεις τους δασκαλίστικους μονολόγους σαν του Ζούι, και το ξέρεις κιόλας, αφού λες "είναι ο αφηγητής"! άρα, δεν είναι πιο έντιμη (κι ευχάριστη) η τριτοπρόσωπη "παντογνωστική" (ή περίπου) ματιά;
Κατά τα ΄λαλ, είμαι λιγότερο νευρωτική απο τη Φράνι και δεν θα μπορούσα να περιγράψω μαξιλάρια, ρόμπες και κοτόζουμα πάνω παό δύο σελίδες μάξιμουμ (άρα δεν ελπίζω σε νευρωτικούς αναγνώστες/στριες, που είναι και η πλειοψηφία άλλωστε. Για θεότητες ούτε λόγος, Μαγιακόφσκι Ναι, Ιησούς (όπως τον έχουν κάνει)Noooo!!
1 σχόλιο:
Ευχαριστώ πολύ. Το άκουσα όλο. Παρατήρησα την αυστηρή συνέπεια στην εξωτερική ματιά, σαν να βλέπεις μια ταινία χωρίς καν τις αντιδράσεις του θεατή, αλλά πρόσεξα και κατι άλλο: για να πεις κάτι ουσιαστικό σε μια τέτοια αφήγηση, τελικά δεν αποφέυγεις τους δασκαλίστικους μονολόγους σαν του Ζούι, και το ξέρεις κιόλας, αφού λες "είναι ο αφηγητής"! άρα, δεν είναι πιο έντιμη (κι ευχάριστη) η τριτοπρόσωπη "παντογνωστική" (ή περίπου) ματιά;
Κατά τα ΄λαλ, είμαι λιγότερο νευρωτική απο τη Φράνι και δεν θα μπορούσα να περιγράψω μαξιλάρια, ρόμπες και κοτόζουμα πάνω παό δύο σελίδες μάξιμουμ (άρα δεν ελπίζω σε νευρωτικούς αναγνώστες/στριες, που είναι και η πλειοψηφία άλλωστε. Για θεότητες ούτε λόγος, Μαγιακόφσκι Ναι, Ιησούς (όπως τον έχουν κάνει)Noooo!!
(ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΚΙ ΠΆΛΙ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ)
Δημοσίευση σχολίου