Παρασκευή, Μαρτίου 01, 2024

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΜΕ ΜΠΛΕ(71-87)







 71

-Δεν ξέρεις ποιον συνάντησα χθες.

-Λέγε ρε, ποιον;

Τον Creperie

-Απίστευτο! Μήπως του έμοιαζε;

-Μα τι λες τώρα; Πήγα κοντά του για να διακρίνω το πιο χαρακτηριστικό του γνώρισμα.

-Την μπλε ελιά στον κρόταφο που αναβοσβήνει;


72

-Αν είναι δυνατόν! Εμπιστεύεσαι να το βάλεις σπίτι σου;

-Βέβαια, αν είναι μπλε.


73

-Πώς αποφάσισες να πας; Τι είναι η εξομολόγηση; Μπλε; Το είπαμε, φύγαμε;

-Είμαι αποφασισμένος. Θα πάω και ό,τι βγει.


74

-Τι είπες;

-Αυτό ακριβώς που άκουσες

-Το επαναλαμβάνεις σε παρακαλώ

-Μπλε


75

-Εσύ τον έλυσες τον γρίφο;

-Ναι ήμουν ο μοναδικός στην τάξη

-Ήταν τόσο δύσκολος;

-Αρκετά

-Ποια ήταν η λύση;

-Το μπλε


76

-Αν δεν τα καταφέρεις κι αυτή τη φορά θα μπεις στην μπλε λίστα. Κατάλαβες ή να το επαναλάβω;

-Θα τα καταφέρω


77

-Γιατί σου το πήρε;

-Είπε ότι αυθαδίασα

-Είχε δίκιο;

-Δεν ξέρω, ίσως

-Εντάξει μην στεναχωριέσαι, θα σου δώσω εγώ το δικό μου. Μόνο που είναι μπλε.


78

-Μου είπε ότι θα χρειαστούν κι άλλες εξετάσεις. 

-Φαίνεται κάτι σοβαρό;

-Με καθυσήχασε. Συνήθως αυτό περνάει με τον καιρό από μόνο του. Άλλο τον προβληματίζει

-Τι;

-Ότι οι σκιές είναι μπλε


79

Όχι τώρα! Περίμενε να γίνει μπλε. Τώρα! Τώρα! Πήγαινε.


80

-Σου συνέβη ποτε  να σου ξεφύγει η λέξη "μπλε" την ώρα που μιλούσες δίχως να το καταλάβεις;

-Ποτέ. Εσένα;

-Συχνά.


81

-Βρέθηκε;

-Ναι

-Έχουμε δυσάρεστα νέα;

-Δυστυχώς, καταστράφηκε ολοσχερώς. Μόνο το χρώμα έμεινε.

-Τώρα να δούμε τι θα κάνουμε

-Έχω και κάτι ευχάριστο να σας πω.

-Πες το λοιπόν

-Το χρώμα έγινε μπλε


82

-Θα σου εμπιστευτώ κάτι, αλλά να μείνει μεταξύ μας.

-Αφού με ξέρεις. Τάφος!

-Είναι μπλε

-Είσαι σίγουρος;

-Αφού το είδαμε κι οι δυο μας

-Τι αποφασίσατε;

-Να το κρατήσουμε


83

-Ξέρεις τι έλεγες στο παραλήρημά σου;

-Τι;

-Επαναλάμβανες συνεχώς τη λέξη μπλε.

-Μόνο αυτό;

-Ναι

-Δυστυχώς

-Γιατί;

-Εκκρεμεί και κάτι άλλο.


84

-Σε είδε κανείς να μπαίνεις;

-Όχι

-Ακούμπα το εδώ σιγά-σιγά. Είναι ακόμα μπλε;

-Ελπίζω

-Για να δούμε. Μπράβο τα κατάφερες.


85

-Τι θα έλεγε ο πατέρας σου αν σε έβλεπες αυτή την κατάσταση; 

-Τι θα έλεγε; Μπλε!


86

-Με παρακολουθείς;

-Σας ακούω με μεγάλη προσοχή

-Συγκράτησες τίποτα απ' όλα αυτά που είπα;

-Βεβαίως

-Για πες μου κάτι

Μπλε


87

-Εγώ στη θέση σου θα της άλλαζα όνομα. Θα την έκανα πιο επικοινωνιακή. Το όνομα μιας εταιρείας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να λαμβάνει κανείς υπόψη του. 

- Το γνωρίζω, αλλά συνέχισε, τι θέλεις να πεις;

-Τι θα έλεγες να την ονόμαζες «Μπλε»;


Ο πίνακας είναι του Jason Martin













Δεν υπάρχουν σχόλια: