Τετάρτη, Μαρτίου 06, 2024

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΜΕ ΜΠΛΕ(108-116)

108

-Βλέποντας ότι πλησιάζει αστυνομία μπήκε στο αμάξι του, πάτησε γκάζι, και έγινε καπνός.

-Μήπως μπλε;

-Ναι, πώς το ξέρεις;

-Κάπου το διάβασα.


109

-Θυμάσαι;

-Πώς δεν θυμάμαι.

-Τι χρώμα ήταν;

-Αυτό δεν το θυμάμαι.

-Αλήθεια λες τώρα; Ξέχασες τι χρώμα ήταν;

-Ναι, δεν μπορώ να θυμηθώ καθόλου.

-Μήπως ήταν μπλε;

-Μπράβο, αυτό ήταν. Πώς το βρήκες;



110

-Καλά από τόσους υπόπτους αυτόν συλλάβατε;

-Κύριε διοικητά, η στάση του, ο τρόπος που συμπεριφερόταν, μας κίνησαν υποψίες.

-Μα αυτός είναι μυστικός αστυνομικός της ασφάλειας, με επίσημο κωδικοποιημένο όνομα.

-Δεν μας ενημερώσατε κύριε διοικητά. Ούτε είμαστε υποχρεωμένοι να πιστεύουμε τον οποιοδήποτε που μας λέει ότι είναι αστυνομικός.

-Καλά-καλά, πηγαίνετε τώρα και την άλλη φορά να είστε πιο προσεκτικοί. «Μπλε», πήγαινε κι εσύ στη δουλειά σου, δεν σε χρειάζομαι άλλο.


111

-Ήταν εύκολο το θέμα της έκθεσης;

-Ναι. Μας έδωσε ελεύθερο θέμα να γράψουμε. Αλλά, δεν ήταν μόνο αυτό. Μας παραχώρησε περισσότερη ελευθερία, δηλώνοντας, ότι δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη μπλε.


112

-Πώς πήγε η οντισιόν;

-Περίφημα. Μου ζήτησαν να ερμηνεύσω όσες περισσότερες παραλλαγές της λέξης μπλε.

-Πόσες έφτασες;

-Ενενήντα εννιά.

-Μπράβο! Γιατί δεν της έκανες εκατό;

-Μου ζήτησε ο εξεταστής να σταματήσω.


113

-Γιατί δεν το έπιασες;

-Μόλις άπλωσα τα χέρια μου χάθηκε.

-Πέταξε;

-Όχι. Πώς να πετάξει;

-Τότε;

-Σαν κάτι να το φύσηξε. Ένιωσα μια ανθρώπινη ανάσα πίσω μου. Γύρισα, μα δεν ήταν κανείς.

-Πώς το εξηγείς;

-Δεν ξέρω. Δυστυχώς το έχασα μέσα από τα χέρια μου. Πιο πολύ στεναχωριέμαι γιατί ήταν μπλε.


114

-Να το διώξω;

-Όχι! 

-Μα θα μας τσιμπήσει 

-Δεν τσιμπάνε τα μπλε.


115

-Αντιλαμβάνεσαι τι είπες;

-Φυσικά.

-Μπορείς να το επαναλάβεις;

-Μπλε.


116

-Τι έπαθες;

-Τίποτα σημαντικό. Είμαι αλλεργικός στο μπλε.

-Όταν το βλέπεις ή όταν το διαβάζεις;

-Όταν το τρώω.





Δεν υπάρχουν σχόλια: