Πέμπτη, Φεβρουαρίου 29, 2024

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΜΕ ΜΠΛΕ(42-70)

42

-Αλήθεια;

-Αλήθεια

-Ορκίζεσαι;

-Ορκίζομαι

-Φίλα μπλε 


43

-Μην ξεχάσεις όταν φτάσεις να κοιμηθείς. Το ταξίδι είναι πολύωρο και κουραστικό. Να σκεπαστείς καλά, κάνει πολύ κρύο εκεί. Οι κουβέρτες είναι στη ντουλάπα. Διάλεξε την μπλε. Ζεσταίνει πιο πολύ και προστατεύει από τα κακά πνεύματα.

-Εντάξει, φεύγω τώρα. 

43

-Έχετε δίκιο, σας τα είπα όλα μπερδεμένα, αλλά δεν μπορώ να γίνω πιο σαφής.

-Σας καταλαβαίνω, αλλά βρεθείτε στη θέση μου. Πρέπει να γίνω κατανοητός, αναλυτικός, λεπτομερής όταν καταθέσω την πρότασή σας για έγκριση στην εταιρεία. Δεν μπορώ να τους λέω συνέχεια μπλε και μπλε.


44

-Θα σου χτυπήσω το κουδούνι. Θα το ακούσεις;

-Αν είναι το μπλε


45

-Σοβαρά μιλάς τώρα, μπλε;

-Ναι, δεν το πιστεύεις;

-Πρώτη φορά συμβαίνει.

-Για τα πάντα υπάρχει πρώτη φορά.


46

-Τι σου αρέσει στο μπλε;

-Το όνομά του


47

-Εσύ μικρέ δεν θα πεις τίποτα;

-Σαν τι;

-Οτιδήποτε. Αρκεί να πεις κάτι, ν’ακούσουμε τη φωνούλα σου.

Μπλε.

48

-Πες μου, τι βλέπεις;

-Δεν διακρίνω καθαρά.

-Τώρα είναι καλύτερα;

Ναι.

-Τι βλέπεις;

-Μπλε


49

-Ευφυέστατο. Μπλε είναι;

-Ακριβώς


51

-Είστε βέβαιος; Ηταν μπλε;

-Απολύτως. Μπορεί να σας το επιβεβαιώσει και η σύντροφός μου που ήταν μαζί.

-Κυρία μου, συμφωνείτε στο χρώμα;

-Φυσικά.


51

-Τι άλλο παίξατε, παιδί μου;

-Μπλε χαστουκάκια


52

-Θα αργήσεις;

-Όχι, μέχρι να πεις μπλε γύρισα.


53

-Βάλε το χέρι σου πάνω του. Ωραία. Τώρα πιστεύεις;

-Ναι, είναι μπλε


54

-Τον συλλάβατε;

-Ναι. Βρήκαμε το όπλο του εγκλήματος στο σπίτι του.

-Τι σας είπε;

-Τίποτα, βρισκόταν σε παραλήρημα

-Τι έλεγε;

-Επαναλάμβανε συνέχεια τη λέξη μπλε.


55

-Πολύ ωραίο. Μου επιτρέπεις να το αντιγράψω;

-Δεν αντιγράφεται το μπλε


56

-Σε ακούω ανήσυχη. Τι συμβαίνει;

-Το μπλε, Θεανώ μου.

-Καμία βελτίωση; 

-Όχι

-Παραμένει ίδιο όπως το είδα τελευταία φορά;

-Ακριβώς.

-Το έχεις ακόμη κρεμασμένο;

-Όχι, δεν μπορώ να το βλέπω πια. Το πήγα στην αποθήκη.

-Τι να πω; Υπομονή, Θεανώ μου. Υπομονή.


57

-Αν δεν ήταν μπλε θα το κρατούσες στην αγκαλιά σου;

-Όχι.

-Θα του έριχνες έστω και μια τρυφερή ματιά

-Όχι

-Θα το χάιδευες;

-Όχι

-Θα το έπαιρνες μαζί σου όπου και αν πήγαινες;

-Όχι

-Θα το έτρωγες;

-Ναι

-Λοιπόν; 

-Ό,τι και αν έκανα είναι δικός μου λογαριασμός.


58

-Κουρεύτηκες πάλι; Δεν πέρασε ούτε μια εβδομάδα.

-Ναι, αλλά με προσκάλεσε ο κουρέας μου στο μαγαζί του. Έχω μια έκπληξη, μου είπε

-Λοιπόν;

- Σήμερα το πρωί, περνώντας έξω από το μαγαζί του, πριν καν μου πει καλημέρα, μου έδειξε μια μπλε κουρευτική μηχανή που κρατούσε στο χέρι του. Έλα μέσα, μου λέει. Τη δανείστηκα αποκλειστικά για σένα, μόνο για μια μέρα. Σου το είχα υποσχεθεί άλλωστε.


59

-Ξέχασες εκείνη την ιστορία με το μπλε;

-Ποιο μπλε;


60

-Τι ήταν αυτό που πέρασε;

-Ένα μαχητικό αεροπλάνο

-Με τέτοιο ήχο;

-Α, έτσι κάνουν τα μπλε


61

-Με τι προσόντα νομίζεις ότι θα διεκδικήσεις τη δουλειά που σου προσφέρεται;

-Με τα μπλε


62

-Πόσο ψηλό ήταν;

-Τι να σου πω; Να, κάτι σαν το μπλε


63

-Ποιος από σας μπορεί να μεταφέρει κορυδαλλούς;

Μπλε;


64

-Μα εσύ έλεγες ότι δεν θα ξαναπάρεις.

-Έχει μια φωνητική δυσμορφία. Κελαηδάει μπλε.


65

-Πείστηκες;

-Ναι

-Με ένα απλό μπλε;


66

-Αφού δεν το είδες, πώς κατάλαβες ότι είναι μπλε;

-Ακουγόταν 


67

-Αποφάσισες τι θα της πεις;

-Ναι

-Τι

-Μπλε


68

-Θα με κατηγορήσεις τώρα ότι φταίω εγώ;

-Ποιος φταίει;

-Δεν ξέρω, αλλά το μπλε δεν ήταν εδώ.

-Αυτό το ξέρω 

-Τότε γιατί με κατηγορείς;


69

-Μα είναι δυνατόν να τσακώνεστε για τέτοια ασήμαντα πράγματα;

-Ασήμαντο λες το μπλε, Φωφώ μου;


70

-Πρέπει να φεύγουμε. Μας διώχνει η Βάσω Παρδαλού, η επιμελήτριά μας. Κλείνοντας να σας υπενθυμίσουμε ότι η επόμενη εκπομπή μας είναι αφιερωμένη.... Πού θα είναι αφιερωμένη Νάσο;

-Στο μπλεεεε!









Monochrome bleu sans titre

Date: 1959
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: