Σάββατο, Μαρτίου 02, 2024

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΜΕ ΜΠΛΕ(88-104)




 88

-Αν το λες αυτό βροχή, την έχουμε κοινώς βάψει.

-Γιατί το λες;

-Μα μπλε;


89

-Δυστυχώς δεν καταφέραμε να το επαναφέρουμε. Όταν το φέρατε είχε χάσει το χρώμα του. Μπλε δεν υπάρχει πουθενά. Δεν είμαστε δα και γιατροί.

-Μπορώ να το πάρω πίσω;

-Φυσικά, αν θέλετε. Όμως πρώτα πρέπει να περάσετε από το γραφείο κίνησης.


90

-Πλησιάζει

-Να το παρακολουθείτε στενά

-Περνάει στο χώρο δικαιοδοσίας μας

-Ύψιστο σημείο επιφυλακής. Οπλίσατε

-Περιμένουμε διαταγές

-Τι χρώμα είναι;

-Μπλε

- Λήξη συναγερμού.


91

-Θέλετε να δώσετε μια μαρτυρία γιατί "μετά θάνατον ζωή" σας;

-Δεν ξέρω τι δηλώνουν όσοι είχαν την ίδια εμπειρία με τη δική μου, να βρεθούν στην απέναντι όχθη. Διαβάζω για τούνελ, λάμψεις, και τα λοιπά. Για μένα ήταν όλα μπλε.


92

-Δεν κοιμήθηκα καλά χθες το βράδυ

-Γιατί;

-Είδα ένα παράξενο όνειρο

-Δηλαδή, τι είδες;

-Να έβλεπα ότι πιπιλούσα τον αριστερό μου αγκώνα

-Εντάξει, όνειρο ήταν, δεν χρειαζόταν να αναστατωθείς τόσο.

-Δεν ήταν μόνο αυτό. Μια γυναικεία ερωτική φωνή, που δεν έβλεπα από πού ερχόταν, επαναλάμβανε ηδονικά:

-Μπλε...τώρα...ναι....ναι...μπλε...μπλε...μπλεεεε!

-Εγώ ήμουν.


93

-Τι να σου πω; Ήταν όμοια, δεν τα ξεχώριζες καθόλου.

-Πώς δηλαδή;

-Σαν δυο σταγόνες μπλε


94

-Να σας ενημερώσω ότι μετά από τέτοιο σφοδρό δυστύχημα, είναι ευτύχημα που μπορεί να αρθρώσει κανείς έστω και μια λέξη.

-Ποια λέξη γιατρέ;

-Μπλε

95

-Είσαι αχάριστος. Εγώ δεν ήμουν αυτή που σε  βοήθησε όταν περνούσες δύσκολα;

-Θύμισέ μου, τι δυσκολίες;

-Όταν μπαινοβγαίνες στα νοσοκομεία για να αποτοξινωθείς από το μπλε.


96

-Άκουσε κάτι τελευταίο. Θα πω μόνο μία λέξη, κι αν θέλεις του την μεταφέρεις, όπως ακριβώς σου την είπα.

-Πες μου

-Μπλε 


97

-Είναι όμορφος, ευγενικός, εργατικός, με χιούμορ. Έχει όμως ένα ελάττωμα, πες το εμμονή.

-Τι ελάττωμα;

-Δεν κλείνει ποτέ τα μάτια του.

-Δηλαδή;

-Να, ακόμη και όταν κοιμάται τα αφήνει ανοιχτά

-Γιατί αυτό;

-Θέλει να φαίνονται συνέχεια, διότι, όπως τον έχουν διαβεβαιώσει κάποιοι ειδικοί, δεν ξέρω ποιοι είναι αυτοί, έχουν μία μοναδική απόχρωση του μπλε, που δεν διαθέτει κανείς στον κόσμο.


98

-Ήρθα γιατί περνώντας έξω από το σπίτι άκουσα κάποιον να καλεί σε βοήθεια

-Άκουσες στη λέξη μπλε;

-Όχι

-Τότε πώς θα ήμουν εγώ;


99

-Είναι δυνατόν να χρησιμοποιήσε το μπλε;

-Ήταν μια ριψοκίνδυνη ενέργεια. Βέβαια του κόστισε, αλλά κάθε τέτοια προσπάθεια έχει το ρίσκο της. Μπορεί να το πληρώσεις με την ίδια σου τη ζωή.


100

-Ξέρεις πού είναι το ιατρείο του

Όχι

Στην οδό Πτολεμαίων. Την γνωρίζεις;

-Όχι

-Να χρησιμοποιείς το Google map ξέρεις;

-Όχι

-Τότε θα σου φτιάξω ένα σχέδιο για να μπορέσεις να το βρεις

-Γιατί ζωγράφισες μπλε το ιατρείο του;

-Για να το καταλάβεις


101

Πώς το ενεργοποιείς αυτό;

Πατάς το μπλε


102

-Δεν θα της το μαρτυρήσεις

-Γιατί δεν το είδε;

-Το είδε, αλλά δεν το έχει αντιληφθεί ακόμη

-Τι χρώμα νομίζει ότι είναι;

-Μπλε


103

-Σε παρακαλώ, γίνε πιο σύντομος

-Μπλε


104

-Ξεκίνα! Τι περιμένεις, να ανάψει το μπλε;

-Δίκιο έχεις


Ο πίνακας είναι; 

IKB 79
Yves Klein (1928–1962)





Δεν υπάρχουν σχόλια: