Τετάρτη, Ιανουαρίου 20, 2021

ΓΙΑΝΝΑ ΙΑΤΡΟΥ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΗ

Όταν με καλούν κάποιοι άρρωστοι συμπολίτες μου δέχομαι να τους εξετάσω, τις ελεύθερες ώρες μου, δίχως καμία οικονομική επιβάρυνση. Πηγαίνω στο σπίτι τους(ποτέ δεν δέχομαι επισκέψεις αρρώστων στο δικό μου), κάνω τη διάγνωσή μου, γράφω την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή, κι αν η κατάσταση του ασθενούς είναι επιβαρυμένη δίνω τις απαραίτητες ιατρικές οδηγίες για πιο ειδικές εξετάσεις.
Με την εθελοντική εργασία μου πιστεύω ότι προσφέρω κοινωνικό έργο, όπως ακριβώς κάνω με τις ιστορίες που δημοσιεύω, ελπίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο βοηθώ τους ανθρώπους που με εμπιστεύονται, αν και δεν είμαι γιατρός ούτε λογοτέχνης.




Doctor's Visit" 1663 - 1665"
Jan Steen

 

5 σχόλια:

Ιω Τζίντα είπε...

Τόσο όμορφο!

Ευχαριστούμε
Καλή συνέχεια

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Σας ευχαριστώ. Τουλάχιστον δεν είμαι μόνος.
Καλή σας νύχτα.

Ιω Τζίντα είπε...

Ένας άνθρωπος που διαβάζει, γράφει και φαντάζεται δεν είναι μόνος
Ας μοιάζει έτσι

Καλή δύναμη
Καληνύχτα

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Έχει όμως ανάγκη την επικοινωνία. Γι' αυτό άλλωστε δημοσιεύει αυτά που διαβάζει, γράφει ή φαντάζεται

Ιω Τζίντα είπε...

Ισχύει
Και βοηθά να γνωρίζεις ότι υπάρχουν κι άλλοι "σαν και σένα"

Καληνύχτα!