Κυριακή, Σεπτεμβρίου 20, 2020

ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!


 Όταν είμαι τοιχοκολλημένος δεν με πειράζει αν μου σκίζουν τα μάτια, μου βγάζουν τα δόντια τα ηγεμονικά παιδιά, η βροχή να μου μαστιγώνει το πρόσωπο, ο ήλιος να καίει το σώμα μου ή αν κατουράνε στα πόδια μου τα σκυλιά. Όλα αυτά τα υπομένω. Αυτό που δεν μπορώ να υποφέρω είναι πως δεν μπορώ να σε ειδοποιήσω ότι, ο κολυμβητής  που σε φλερτάρει στου «Γρηγόρη», επιδεικνύοντας τις κολυμβητικές ικανότητές του στο πρόσθιο, το κρόουλ και το ύπτιο στην ανήσυχη επιφάνεια του μαγαζιού, είναι ένας λαθρέμπορος μεταμφιέσεων, ένας επηρμένος ανακυκλωτής του ζικ ζακ των ερωτικών του κατακτήσεων.


"Wall Composition" 1952
Fernand Leger

4 σχόλια:

Ιω Τζίντα είπε...

ευφυές!

απολαυστικό
καλό βράδυ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Ευχαριστώ, καλό βράδυ.

Chefguevara Antinous είπε...

Εξαιρετικό!
Σαρκαστικά ευχάριστο.
Θα το τοιχοκολλούσα μ' ευχαρίστηση στα μούτρα τής γκλαμουριάς.

Φχαριστούμε σας.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Κάντε το! Από μένα ελεύθερα.
Καλημέρα.