Κυριακή, Φεβρουαρίου 02, 2020

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ


7) Μου τηλεφωνεί ότι βρίσκεται στην είσοδο και με περιμένει. 
- Δεν θα ανέβεις επάνω; τη ρωτάω.
- Όχι, μου λέει. Έχω ραντεβού οχτώ η ώρα στο «Γκραν Γκινιόλ» και ξέρεις πώς γίνεται ο Μισέλ όταν δεν είμαι στην ώρα μου. Φρικάρει τόσο που μεταμορφώνεται σε ζόμπι.
Βγαίνω στο μπαλκόνι και την βλέπω να κόβει βόλτες ανυπόμονη.
- Ζωή, της φωνάζω.
Σηκώνει το κεφάλι και μου πετάει το νυχοκόπτη.
-Πρόσεχε, με προειδοποιεί, κόβει.
Παρόλο που μένω στον τέταρτο όροφο, ο νυχοκόπτης φτάνει απαλά στην παλάμη μου, σαν φύλλο ροδακινιάς φερμένο από τον άνεμο.
- Τα φιλιά μου στον Μισέλ, την αποχαιρετώ.
Την παρακολουθώ μέχρι να φτάσει στο αυτοκίνητό της. Μπαίνω στο σαλόνι κι αρχίζω να κόβω τα νύχια μου προσεχτικά.


"The Tenement" 1942


Norman Lewis

Δεν υπάρχουν σχόλια: