Σάββατο, Οκτωβρίου 14, 2017

ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ


233) Η πρώτη και τελευταία φορά που παραχώρησα τη θέση μου σε άλλον, περιμένοντας στη σειρά για να παραγγείλω σουβλάκια στου Χατζή, ήταν όταν μπήκε βιαστικός στο μαγαζί ο Παύλος, ο εστεμμένος *, και μου ζήτησε ευγενικά, αν μπορούσα, να του παραχωρήσω τη θέση μου, τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να παραγγείλω, μετά από αναμονή δέκα λεπτών, δύο πίτες απ’όλα και μια πατάτες τηγανιτές, γιατί στην τηλεόραση σε δέκα λεπτά άρχιζε ένα ντοκιμαντέρ για τον Μονέ και δεν ήθελε να το χάσει.
-Περιμένει η γυναίκα με την κόρη μου να τo δούμε μαζί, απολογήθηκε.

*Τον φώναζαν "Εστεμμένο" γιατί σε κάθε επίσημη εμφάνισή του, είτε ήταν κάποια επαγγελματική υποχρέωση είτε κάποια κοινωνική εκδήλωση, φορούσε μια κορώνα στο κεφάλι, από σφυρήλατο φύλλο αλουμινίου, για την κατασκευή της οποίας είχε επιστρατεύσει τον εκλεκτό του φίλο, Μάνθο Εφεξή, ιδιοκτήτη της εταιρείας "Κατασκευές αλουμινίου "Άτρωτον".

Διορθωμένο Κυριακή απόγευμα, αργά.




Ο πίνακας "Bouquet of sunflowers"  είναι του Claude Monet

Δεν υπάρχουν σχόλια: