Τρίτη, Αυγούστου 06, 2013

ΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΡΑ!


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κινηματογραφική ποίημα ετών 54. Είπα να το δω (πάλι) και με καθήλωσε.
Ωραία η πρότασή σας. Να μην ξεχνιόμαστε κιόλας.

ΥΓ1. Μου άρεσε εκείνο το "γυναίκα αμφιβόλου ηθικής" (η γυναίκα που ...αμφιβάλλει για την ηθική των άλλων!).

ΥΓ2. Ο συνειρμός μου έφερε στο νου τη "Ραψωδία τον Αύγουστο" του Κουροσάβα.

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Την ταινία την είδα πριν λίγο καιρό. Λίγο διστακτικός στην αρχή, φοβούμενος μην χάσω τη μαγεία των προηγούμενων παρακολουθήσεων. Με γοήτευσε, αλλά με άφησε με το ερώτημα ποιος δεν άλλαξε: εγώ ή η ταινία;

Την "Ραψωδία τον Αύγουστο" δεν την έχω δει. Τον φοβάμαι τον Κουροσάβα. Μια αριστούχος, μια μεταξεταστέος. Άσε τι λένε οι άλλοι.

Ανώνυμος είπε...

Να τη δείτε. Ό,τι κι αν είναι, δεν παύει να είναι Κουροσάβα.
(Ούτε και που με νοιάζει τι λένε.)

Προς το παρόν, βολευτείτε με αυτό:

http://www.veoh.com/watch/v21164949DQsMBkja

Καληνύχτα!

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

κ.κ
Θα τω δω.Αλλά εσείς, η προνομιούχος, μπορείτε ν'απολαύσετε κάτι καλύτερο!
http://www.youtube.com/watch?v=IrFTxqd7BQ4

Ανώνυμος είπε...

Γιατί προνομιούχος;

Ανώνυμος είπε...

Ωραίες οι "Διαβολογυναίκες".
Και (ίσως) όλος ο γαλλικός κινηματογράφος.

Σήμερα είδα αυτό.

http://teniesonline.ucoz.com/load/7-1-0-4742

Μου άρεσε.

Απορία: Γιατί προνομιούχος;

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

κ.κ
Προνομιούχος, γιατί μπορείτε να πάτε στη μυθική Ριβιέρα(των Εξαρχείων) για να δείτε, ξανά, τις "Διαβολογυναίκες"
Την άλλη ταινία "Night train to Lisbon" το έχω καβάτσα για να το δω αργότερα. Καλό;