Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2012

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ κ.κ.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ!
Ευχαριστώ πολύ!

Με συγκινείτε...
Πολύ ωραία όλα: και η μουσική και ο χορός!
(Και η ταινία!)

Ε υ χ α ρ ι σ τ ώ για την τιμή που μου κάνετε.

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Τιμή δικιά μου που αφιερώσατε λίγο από το χρόνο σας.
Πάντα στη διάθεσή σας, ελπίζοντας ότι θα με επισκέπτεστε, φωτίζοντας λίγο τη ζωή μου με τα λόγια σας!
Καλή σας μέρα!

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=bmkP7TX2r70

Η αλήθεια είναι ότι, πάνω που χάρηκα (που δώσατε σημάδι ζωής),
να που ξαναχαθήκατε...
Ομολογώ ότι ...ψάρωσα λίγο με την αφιέρωση.
Διότι ένιωσα σα να την είχα εκμαιεύσει δια της βίας,
ενώ δεν ήταν καθόλου στις προθέσεις μου.

Και τώρα ξαναγυρίσατε στη σιωπή σας...
Η επιλογή σας ιερή (και...Μέκκα!).


Ο Εγγονόπουλος το θέτει ως εξής:

"…πολύ σιωπηλά είναι όλα,
κι η σιωπή είναι καλή σαν κρύβει μέσα της χαρά.
Αλλιώς, τη φοβάμαι…"
(Τα κλειδοκύμβαλα της σιωπής)

"...Ανάγκη έχω
Ν’ αποσυρθώ στη σιωπή
Για ν΄ ακουστεί
∆υνατότερη η κραυγή µου..."
ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΡΕΝΤΖΟΣ

(Να συνεχίσω;)

Προσπαθώντας να σκεφτώ σχετικά, μου ήρθαν διάφορα στο νου,
όμως επιλέγω για συναισθηματικούς λόγους (και όχι μόνο...)
αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=4zLfCnGVeL4

ΥΓ1. Υπάρχει ελπίδα να μάθουμε κάτι για το ...μυστήριο
που καλύπτει τη σιωπή σας;
(Αν έχω περάσει τα όρια, δικαιούσθε να με αγνοήσετε
-ανεξαρτήτως της ειλικρινούς επιθυμίας μου...)

Με απλά λόγια:
Είστε καλά;

ΥΓ2. Εδώ και 3-4 μήνες αναρωτιέμαι:
Να σας στείλω το εν λόγω σημείωμα ή όχι;
Αν το ξανασκεφτώ, είναι βέβαιο ότι δεν...

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Αγαπητή κ.κ
Οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν. Είχα ατύχημα με το μηχανάκι μου, μου βγήκε ο ώμος, έγινε ανάταξη στις 2 Οκτωβρίου, αρθροσκόπηση, και τώρα μετά από έξη εβδομάδες ακινησίας του χεριού, ξεκινάω φυσικοθεραπείες!
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας!
Υ.Γ. Στο facebook θα με βρείτε με το ίδιο όνομα, αλλά με διαφορετικές προσεγγίσεις της ζωής.
Σας ασπάζομαι.

Ανώνυμος είπε...

Τι μου λέτε τώρα...Τι κρίμα! Σας εύχομαι σύντομα περαστικά, με λιγότερους πόνους -αν και, βλέπω, το έχετε πάρει ήδη όλο το πακέτο της ταλαιπωρίας, εδώ και ενάμισι μήνα.
Οι φυσικοθεραπείες θα βοηθήσουν πολύ. Τουλάχιστον, είστε σε καλό δρόμο...

ΥΓ. Δεν θα σας ακολουθήσω στο facebook, γιατί δε συμπαθώ το μέσον. Ελπίζω να μην εξαφανιστείτε πάλι. Μπορούμε να τα λέμε κάπου-κάπου, όταν έχετε διάθεση.

Ευχαριστώ για την επικοινωνία.
Καλή ανάρρωση!

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Η δυσκολία μετακίνησης μου εμποδίζει, για έναν περίεργο λόγο, τη "μετακίνηση" της σκέψης μου. Γι'αυτό το έριξα στον κινηματογράφο, αλλά ομολογώ ότι το "Bright star" με απογοητεύει. Νομίζω ότι θα σταματήσω να το βλέπω. Μου λείπει ύπνος γιατί πρέπει να κοιμάμαι με έναν ορισμένο τρόπο ώστε να μην επιβαρύνω το χειρουργημένο χέρι μου.
Καλή σας νύχτα!

Ανώνυμος είπε...

Μιας και το 'χετε ρίξει στις ταινίες εξαιτίας των συνθηκών, σας στέλνω μία που ξαναείδα μετά από χρόνια. Ίσως σας ενδιαφέρει...

http://www.moviereviews.gr/v2584/

Τα λέμε...

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Ευχαριστώ για την πρόταση.
Το είχα δει, πριν αρκετά χρόνια, στο "Embassy".
Άλλωστε το "Holy motors" του Leos Carax προσπαθώ να το τελειώσω, από χθες βράδυ, αλλά δεν τα έχω καταφέρει ακόμη.
Καλό απόγευμα!