Σάββατο, Μαρτίου 13, 2010

ΕΙΚΟΣΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΚΟΨΑ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ

1. Δεν δίνω εξετάσεις.
2. Δεν ταξιδεύω.
3. Δεν πηγαίνω σε πορείες.
4. Δεν γράφω.
5. Δεν παρακολουθώ τη βροχή από το παράθυρο ή από οπουδήποτε αλλού.
6. Δεν πάω σε γιορτές, γενέθλια, βαπτίσεις, γάμους.
7. Δεν περιμένω σε στάσεις λεωφορείων.
8. Δεν είμαι περιπατητής.
9. Αποφεύγω τα bar, καφετέριες, γήπεδο, συναυλίες.
10. Δεν οδηγώ.
11. Αποφεύγω, όπως ο διάολος το λιβάνι, τις καλλιτεχνικές ανησυχίες.
12. Δεν τηλεφωνώ.
13. Δεν κάνω επισκέψεις.
14. Δεν δέχομαι επισκέψεις.
15. Χώρισα με τη γυναίκα μου.
16. Αισθάνομαι πλήρης.
17. Νοιώθω ασφαλής.
18. Αντιλαμβάνομαι τις ικανότητές μου.
19. Η παρουσία μου είναι ουσιαστική και απαραίτητη.
20. Διάγω βίον απαρατήρητον.

9 σχόλια:

meril είπε...

Μα δεν το συζητώ....
(αν και μόνο ένας έφτανε: η παρουσία μου είναι απαραίτητη)

Υ.Γ.Και για να μη νομίσετε... σας ομιλεί μια άκαπνη
εντελώς!

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

@meril
Καλημέρα αγαπητή μου meril.
Ο καθείς και το όπλο του.

Ανώνυμος είπε...

τι είναι οι καλλιτεχνικές ανησυχίες;

ρ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...


Η μουσική, η ζωγραφική, η γλυπτική, η ποίηση, ο χορός, η αρχιτεκτονική, ο κινηματογράφος, το θέατρο, η φωτογραφία, η όπερα, το τραγούδι κλπ.....

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

@Pellegrina
Μου γράφετε αν έχω πάει στο Σταυρό του Νότου.
Προς το παρόν βρίσκομαι στο Σταυρό του Μαρτυρίου.
Τι εννοώ; : Ήρθα στο σπίτι γύρω στις τρεις και τέταρτο, κατέβασα τον Media Player 11, πήρα τη κόρη μου στα Γερμανικά. Γύρισα και έφτιαξα μπιφτέκια με πατάτες στο φούρνο. Μόλις τελείωσα γύρω στις πέντε και μισή ήπια δυο-τρεις γουλιές καφέ και πήγα να φέρω την κόρη μου πίσω στο σπίτι. Φύγαμε για τη Ρόδο, γιατί έπρεπε να πάμε στον οδοντοτεχνικό, για να φτιάξει τα δόντια της, γυρίζοντας περάσαμε από το Jumbo για να αγοράσουμε τα απαραίτητα για τα γενέθλιά της το Σάββατο. Γύρισα σπίτι στις οχτώ και μισή. Έφαγα το μισό σουβλάκι που δεν ήθελε η Κική, και είδαμε το τελευταίο (Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο!!!!) video της Lady Gaga "Telephone". Τώρα έχω να γράψω τρεις κόπιες ένα CD της πρώην γυναίκας μου. Τελειώνοντας να αντιγράψω τον "Γατόπαρδο" του Βισκόντι, από το DVD που μου έδωσε ο Μανώλης στη δουλειά.
Ελπίζω λοιπόν να δω λοιπόν λίγο από τον αγώνα Ιντερ VS Τσέλση.

Pellegrina είπε...

Ουπς!!

(μια πρόταση έκανα)

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

@Pellegrina
Και γω μια περιγραφή έκανα.

meril είπε...

Καλέ! Δε χαίρεστε που είστε πλήρους απασχόλησης;

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

@meril
Μου φαίνεται;