Πέμπτη, Ιουλίου 16, 2009

ΚΑΙ ΕΓΕΝΕΤΟ ΦΩΣ


11 σχόλια:

Ετερώνυμος είπε...

Τι ΔΕΝ θα γίνω άμα μεγαλώσω.................;

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

@Ετερώνυμος
Τι;

Ετερώνυμος είπε...

Ό,τι μικρός ήλπιζα πως θα γίνω ΟΤΑΝ μεγαλώσω...Και εγένετο σκότος!!!

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

@Ετερώνυμος
Εμ, έτσι είναι η ζωή φίλτατε.

Ετερώνυμος είπε...

Κι ακόμα είμαι στα 24.......

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

@Ετερώνυμος
Φαντάσου!!!

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Σας αρέσει η Διβάνη;

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

(ως συγγραφεύς, εννοώ. Ως γυναίκα, είμαι βέβαιη ότι σας αρέσει - έστω και ελαφρώς σιτεμένη)

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

@Κατερίνα σ-Μ
Όχι δεν μου αρέσει. Ούτε σαν συγγραφέας ούτε σαν γυναίκα. Δεν μου αρέσουνν οι αυτάρκεις άνθρωποι. Η Διβάνη, όσο είναι δυνατόν να γνωρίζω από τη δημόσια παρουσία της πάσχει από επάρκεια.
Σας χαιρετώ με τα αλάτια στα γυαλιά.

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Δεν σας αρέσει; Ως συγγραφεύς εννοώ. Και τώρα μας το λέτε; Που πήγα και αγόρασα το βιβλίο παρόλο που είχα σχηματισμένη άποψη για την Διβάνη; Κι εγώ νόμιζα ότι μας το προτείνατε. Αχ, με παρασύρατε!

Ευτυχώς που δεν το άνοιξα κι έτσι μπορώ να το επιστρέψω. Με ποιο θα μου προτείνατε να το αλλάξω;


(πάντως μην κρίνετε τις γυναίκες από το φαίνεσθαι, είναι μυστήρια τραίνα...)

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

@Κατερίνα σ-Μ
Καλά έχω τέτοια επιρροή που αγοράσατε το βιβλίο μετά την ανάρτησή μου;
Θα το διαδώσω στους ανύπαρκτους ενδιαφερόμενους.
Αγαπητή Κατερίνα εσείς ένας ποταμός γνώσεων και ρωτάτε εμένα τον ημιμαθή ποιο βιβλίο να αγοράσετε;
Εγώ που δεν αγοράζω πια βιβλία αλλά δανείζομαι από τη βιβλιοθήκη, αν με έπιανε η καταναλωτική μου μανία θα αγόραζα το "Αν μια νύχτα του χειμώνα..." του Καλβίνο ή το "Άδραξε την μέρα" του Μπέλοου.
Τι με κάνετε και γράφω τώρα, εγώ που δεν μπορώ να συμβουλέψω τον εαυτό μου.
Καλημέρα
ΥΓ Ότι δεν μας αρέσει η Διβάνη δεν σημαίνει ότι δεν λατρεύουμαι το Divani-Divani(αν μας προκύψει)
Καλημέρα με τις καλύτερες ευχές μου για μια όμορφη μέρα.