Σάββατο, Νοεμβρίου 03, 2007

ΑΙΣΧΟΣ!!!!!

Δεν νομίζω να υπάρχει πιο κατάπτυστο, συκοφαντικό και εμετικό δημοσίευμα από το κείμενο του δημοφιλούς, ακαταπόνητου και υπερφίαλου Γιώργου Μίχου. Η τοποθέτησή του δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αντιδραστικές απόψεις των απανταχού δεσμοφυλάκων της κοινωνικής στοίχησης, στις επιταγές και σχέδια των νομοθετών του καπιταλιστικού σχεδιασμού της κοινωνίας μας. Η απαξίωση των αγώνων των μαθητών με χαρακτηρισμούς "τσογλανάκια","κακομαθημένος τσόγλανος", "η μαλακία τους", τον κατατάσσει στην κορυφή των φασιστοειδών που, δυστυχώς, συνεχίζουν να επικυρώνουν την ύπαρξή τους από την ανοχή των "ουδέτερων" και "αντικειμενικών" σχολιαστών.
Αντίσταση στους προγραμματιστές της ζωής και των ονείρων μας!!!

http://giorgosmixos.blogspot.com

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Είδα το κείμενο που αναφέρεις και σου στέλνω τα σχόλιά μου

Σαν πρώτη φράση θα έλεγα: Καταργήστε το όριο απουσιών για να δείτε τι αξίζει ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα. Μια υπουργική απόφαση αρκεί.


«Οι καταλήψεις είναι το σύνδρομο της Βουλής των Εφήβων σε πρακτική εφαρμογή... Οι αόρατοι εχθροί είναι κουρτίνες και καρέκλες... να τσουλάει ο καιρός τέλος πάντων...»

Θα ήταν έτσι αν την περίοδο των καταλήψεων τα φροντιστήρια δεν δημιουργούσαν και τμήματα πρωινά. Θα ήταν έτσι αν μαζί με τις καταλήψεις των σχολείων καταλαμβάνονταν και τα φροντιστήρια. Αλλά αυτά όπως ξέρεις δουλεύουν. Γιατί άραγε; Οι αόρατοι εχθροί είναι οι κουρτίνες λοιπόν.
Ο καιρός τσουλάει αλλά αν ρωτήσεις έναν δάσκαλο τι φταίει και δεν πάει καλά ο μαθητής θα σου πει: Δεν διαβάζει. Ποτέ καμιά πολιτεία κανείς δάσκαλος – καθηγητής δεν θα πει ότι φταίει έστω για ελάχιστο ποσοστό η δικιά τους αβλεψία ή ανικανότητα.



«Αυτό που δεν διανοούνται τα τσογλανάκια και που θα ήταν εντελώς επαναστατικό είναι να καλέσουν διάφορους εθελοντές και να στήσουν εναλλακτικά μαθήματα... Και να πάνε τις καταλήψεις ως τη δευτέρα παρουσία αναλαμβάνοντας οι ίδιοι την ευθύνη του μέλλοντός τους... Το έκαναν ήδη μαθητές στη Γερμανία που με δάνειο συνέπτυξαν το δικό τους ιδιωτικό σχολείο αυτοδιαχειριζόμενο...»


Πολλή καλή σκέψη. Δεν θα έλεγα να επιχειρήσεις εσύ να μπεις μπροστά για να ιδρύσεις ένα σχολείο αυτοδιαχειριζόμενο. Θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να πάρεις άδεια περιπττέρου εάν είσαι ανήλικος ή έστω μέχρι τα δεκαεπτά. Μας λες δηλαδή να φωνάξουμε ενηλίκους να κάνουμε μαζί τους συμφωνία αυτοδιαχείρησης και να ιδρύσουμε ένα ιδιωτικό σχολείο παίρνοντας δάνειο από μια τράπεζα που θα χρηματοδοτήσει ανήλικους που η άδεια του ιδιωτικού σχολείου θα δοθεί σε ενήλικους καθηγητές που θα επιλέξουν να έρθουν μαζί μας κάνοντας συμφωνία αυτοδιαχείρησης. Και γιατί να μην γίνει κάτι πιο απλό. Να δώσουν δυνατότητα μερικής έστω αυτοδιαχείρησης σε δημόσιο σχολείο και στην αυτοδιαχείρηση αυτή να συμμετέχουν και οι δάσκαλοι. Ζητάς εν τέλει από την αυτοοργανωμένη κοινωνία να εξαλείψει την αδυναμία του κράτους. Τότε γιατί έχουμε δημόσια παιδεία αλήθεια. Μήπως τα παιδιά με τους πλούσιους γονείς θα διευκολυνθούν περισσότερο στις τράπεζες. ΄Εχεις ακούσει μήπως ότι η δημόσια παιδεία έγινε για να εξαλειφθεί η κοινωνική ανισότητα. Και εσύ με σύμμαχο μια πολιτεία που απαξιώνει την παιδεία μας προτρέπεις να γυρίσουμε πίσω συνολικά στην ιδιωτική εκπαίδευση. Εμάς μας αρέσει να παλεύουμε για να μην δημιουργηθεί σταθερά πλέον την εποχή της πληροφορίας μια τελική εκπαιδευτική ανισότητα.

«Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα σε μια χώρα όπου τα σκοτεινά οράματα παντοδυναμίας οδηγούν σε γενικόλογα φληναφήματα στη Βουλή των Εφήβων και σε συμπεριφορές κακομαθημένου τσόγλανου που επειδή δεν του γουστάρει το σπίτι χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο για να το διακοσμήσει με το αίμα της μαλακίας του...»

Μπορεί να είμαστε κακομαθημένα τσογλάνια και να στολίζουμε το τοίχο με το αίμα της μαλακίας μας αλλά τι δεν είναι μαλακία. Να πηγαίνουμε σε ένα σχολείο για να μην συμπληρώσουμε απλά τις απουσίες και να τρέχουμε στα φροντιστήρια να μάθουμε. Γιατί δεν προτείνεις στη πολιτεία κάτι πιο απλό αφού δεν θέλει να μας μαντρώσει αλλά απλά θέλει να μάθουμε. Να καταργήσει το όριο απουσιών, όποιος θέλει παρακολουθεί, όποιος δε θέλει όχι αλλά όλοι είναι υποχρεωμένοι να προσέρχονται στις τελικές εξετάσεις του έτους. Ταυτόχρονα να καταργήσει όλες τις θέσεις των εκπαιδευτικών που δεν θάχουν μαθητές. Για να μην στενοχωριέσαι και σύ με τις απουσίες το ότι δεν μαθαίνουμε κ.λ.π. και να αποδεικνύεται από τις εξετάσεις ποιος ξέρει και ποιος όχι και για να μην βρίζεις δηλαδή.


«Συνένοχοι και όλοι οι πολιτικοί φορείς που σουρώνουν αυτό το αλληθώρισμα... Αυτό που δεν πρέπει να γίνει είναι να φανεί το ρεαλιστικό εναλλακτικό... Όταν βλέπω ποιών την καριέρα ωφέλησαν οι καταλήψεις που συμμετείχα γελάω πικρά για τη μαλακία μου... Τα πράγματα είναι απλά: Η χώρα θέλει να παράγει εργατικό δυναμικό επιπέδου μισθών Βουλγαρίας, εκεί ανήκωμεν και όχι στη Δύση, και από την πτώση της χούντας και μετά έχει καταθέσει 45 μεταρρυθμίσεις απέναντι σε μια οικογένεια που αντιστέκεται φτάνοντας τα τυπικά προσόντα σε ύψη δυσθεώρητα... Τώρα πρέπει να τους κάνουν να εγκαταλείπουν το σχολείο σε πιο μικρές ηλικίες για να μην μπορούν οι οικογένειες να αναλάβουν τη δαπάνη του τελικού άλματος που λέγεται μεταπτυχιακό ή διδακτορικό... Η μεγαλύτερη απάντηση στην απαξίωση είναι η εντατικοποίηση των σπουδών... Πίεση στους καθηγητές να βάλουν τον κώλο τους κάτω και να διδάσκουν καλύτερα... καμία ώρα δώρο στην καριέρα μελλοντικών συνδικαλιστών και πουλημένων που κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση ως ηγέτες των καταλήψεων και κυρίως γνώση σαφής του γεγονότος πως κανείς δεν θέλει εγγράμματους πια και πως η μόρφωση αποκτάται με αγώνα κατά της κοινωνίας σύνολης με στόχο τις ευπρεπείς αγορές εργασίας της Ευρώπης και όχι τα σκλαβοπάζαρα της ληστρικής ελληνικής επένδυσης... Οι Αλβανοί φίλοι μας και τα παιδιά τους το ξέρουν καλά αυτό, μόνο που εμείς διδασκόμαστε από την δημοσιογραφική και τηλεοπτική παρλαπίπα και όχι από το ζωντανό καθημερινό παράδειγμα... Η μαζική μετανάστευση παραγωγικών ηλικιών επίκειται κι αλίμονο στους πολιτικούς που θα πρέπει τότε να αντιμετωπίσουν τις Ελληνίδες μητέρες....»

Αυτά τα πολιτικά είναι δικά σου ,θα μπορούσα να την αποκαλέσω συνήθη πολιτική σάλτσα ,καθώς και το επίπεδο της αυτοκριτικής σου. Μη βρίζεις τόσο δεν είναι απαραίτητο .

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Αγαπητή elli
Συγγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης αλλά κάποιες δουλειές προγραμματισμένες, δεν μου έδωσαν την ευκαιρία να διαβάσω τα σχόλιά σου. Συμφωνώ αν και δεν έχω γνώσεις. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ο αγώνας στους δρόμους μας διαμορφώνει σαν ανθρώπους, και όχι τα ποστάκια διάφορων κρετίνων που θεωρούν τη ζωή σαν εφιάλτη και κυνηγούν την ουρά τους σαν τον σκύλο, νομίζοντας ότι έτσι ξορκίζουν την ανυπαρξία τους.
Την καλησπέρα μου!