Οι καταναλωτικές οδηγίες χρήσεως του βίου μας από κερδοσκοπικές προτάσεις ευζωίας και ευημερίας μπορεί να μετατραπούν σε άνυδρη έρημο προσδοκιών.
Ο ετοιμοπαράδοτος "Γεράσιμος" αποδείχθηκε τεράστια οικονομική αποτυχία. Η οικονομική καταστροφή της εταιρείας, που τόσα πολλά επένδυσε σ' αυτό το πρωτοποριακό προϊόν, υπήρξε ολοσχερής.
Οι πωλήσεις στην αρχή είχαν εξαιρετική επιτυχία αλλά μετά την ενθουσιώδη υποδοχή του προϊόντος οι παραγγελίες ακολούθησαν φθίνουσα πορεία μέχρι να βυθιστούν στο μηδέν. Η απαξίωση του προϊόντος υπήρξε καθολική και ραγδαία. Το εργοστάσιο παραγωγής έκλεισε. Ο λόγος που η καταναλωτική φρενίτιδα μετατράπηκε σε απόλυτη απογοήτευση, ερμηνεύτηκε από τους υπεύθυνους της εταιρείας στην αδυναμία του κοινού να αντιληφθεί πού και πώς θα χρησιμοποιήσει τον "Γεράσιμο". Με λίγα λόγια, οι καταναλωτές δεν ήξεραν γιατί τον αγόρασαν.
Τώρα μπορείς να δεις "Γεράσιμους" σε χωματερές, κάδους σκουπιδιών, δρόμους, πάρκα και πλατείες, εγκαταλελειμμένους από τους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι τους προσπερνούν αδιάφορα, με μια αίσθηση δυσφορίας, ξεχνώντας πώς σ' αυτά τα άχρηστα προϊόντα στήριζαν πριν λίγο καιρό την ελπίδα για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης.
Πάντως εγώ, αν θέλετε πιστέψτε το, δεν αγόρασα κανένα "Γεράσιμο".
Denise Green
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου