Πέμπτη, Ιουλίου 11, 2013

ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ! ΤΙ ΑΛΛΟ;


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ, Φελίνι και Νίνο Ρότα, πολύ μεγάλες αγάπες.
Μου θυμίσατε την ανεπάρκειά μου, που δεν έχω δει ακόμα το AMARCORD, μη βρίσκοντας υπότιτλους. Η υπέροχη μουσική του μου είναι εντελώς οικεία, βέβαια.
Kαι τώρα θέλω τόσο πολύ να το δω, με μανία. Φαίνεται ότι πρέπει να το ψάξω λίγο περισσότερο. Ανάγκη, πλέον.


(Το αμαρκόρντ είναι σύνθετη λέξη απ’ το «πικρός» και το «θυμάμαι». Την κατασκεύασε ο Φελλίνι για αν δείξει πως η ανάμνηση έχει κάτι το πικρά νοσταλγικό.
Είναι ένα φιλμ για ρομαντικούς εφήβους φτιαγμένο από ένα αιώνιο έφηβο, που δεν κατάφερε ποτέ να πάρει στα σοβαρά τον εαυτό του. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ)

Φαντάζομαι ότι έχετε δει την "Ιστορία έρωτα και αναρχίας, όπως και τη "Νύχτα", που τα έχω λατρέψει, (μαζί με πολλά άλλα, βέβαια).

http://www.youtube.com/watch?v=r9bEHz59Dyw

κ.κ.

Ανώνυμος είπε...

Συνειδητοποιώ ότι το Άμαρκορντ ήταν το μουσικό σήμα της "Κινηματογραφικής βραδιάς" με το Γιάννη Μπακογιαννόπουλο, που εξαιτίας του έμαθα να ψάχνω (και να βλέπω) τον καλό κινηματογράφο.
Ή κάνω λάθος;

ΥΓ. Τα γεμιστά έτοιμα.
Τα γαλάζια άνθη, σελίδα 148.
Φύγαμε για μπάνιο!!!

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

κ.κ
Να το δείτε! Από τις κορυφαίες ταινίες του Φελίνι. Δυσκολεύομαι να πω ότι είναι η καλύτερη, αλλά αυθορμήτως λέω ότι είναι η πιο αγαπημένη.
Βέβαια και τις έχω δει τις ταινίες που αναφέρετε, αλλά ειδικά για τον Αντονιόνι, "Η κραυγή" είναι η ταινία που δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ.
Είσαστε, βέβαια, πιο μικρή από μένα, αλλά εγώ και η συντροφιά μου μάθαμε, μιας και το αναφέρετε, κινηματογράφο από στήλη του Ραφαηλίδη στο "Βήμα". Πρώτα διαβάσαμε την κριτική του κάθε Τρίτη και μετά πηγαίναμε σινεμά!
ΥΓ Νόστιμα τα γεμιστά; Περιμένω εντυπώσεις από τον Κενώ!

Ανώνυμος είπε...

Κρατάω το
"Είσαστε, βέβαια, πιο μικρή από μένα!"
(Ανέκδοτο)

Προφανώς είμαι
...Η Απίστευτη Ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον.

Έχω 3 βιβλία του Ραφαηλίδη με κριτικές κινηματογράφου, που ΚΑΙ εξαιτίας του, κυνηγούσα όσες ταινίες δεν είχα δει στην ώρα τους.
Όταν μεσουρανούσαν οι προσφορές στις εφημερίδες, έκανα ταινιοθήκη.
Το Amarcord μου λείπει, όπως και το "Πέρυσι στο Μάριενμπαντ" του Αλέν Ρενέ.
Μήπως τα έχετε εσείς;

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Φυσικά και τα έχω.
Μα γιατί στεναχωριέστε; Ένα πρόγραμμα torrents, μια ιστοσελίδα για κατέβασμα ταινιών, υπότιτλοι πχ subs4free, γρήγορη σύνδεση και έχετε ότι θέλετε στα μάτια σας.
Καλό βράδυ!