Κυριακή, Ιανουαρίου 20, 2013

ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ ΠΑΛΙΑΣ ΚΟΠΗΣ

Πλατιάζετε, αγαπητέ μου, πλατιάζετε!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όντως πλατειάζετε, αγαπητέ. Δεν αντέχω τόση φλυαρία...

Κι έτσι, τώρα δεν θα μπορώ να λέω ότι δεν υπάρχει κανένας, που να έχει διαβάσει την Ανάσταση.
Πήρατε την κατιούσα και φτάσατε στην Κατιούσα. Λαμπρά!

Πασιχαρής εγώ, που κατάφερα να σας ψήσω, είμαι έτοιμη να ακούσω τα πάντα: από τη μουρμούρα έως τα νεύρα σας.
(Κατά βάθος, ποντάρω στο ότι είστε ιππότης! Και όχι ...πότης!)

κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Κατ'αρχήν δεν είμαι ιππότης αλλά πότης!
Πότης σπιτικός, όχι πλατείας. Συνεπώς, αφού εδώ και αρκετά χρόνια δεν "πλατειάζω", μπορώ να τα ρίξω στον Τολστόι. Άδικος κόπος, όμως, που να με ακούσει εκεί που βρίσκεται(που δεν βρίσκεται, στην ουσία)
Έσείς, λοιπόν ,δεν θα ακούσετε τίποτα άλλο παρά την ευχή μου, για μια καλή βραδιά, με τους ανθρώπους ή τα συναισθήματα που αγαπάτε!

Ανώνυμος είπε...

Επί του πρώτου μέρους της απάντησής σας (ή αλλιώς, ό,τι θυμάμαι χαίρομαι):

http://www.youtube.com/watch?v=Xt_s0DMKxf8


κ.κ.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

κ.κ
Τέλειοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!